död var ordet

jag har ju då varit med vendela grudd för ett tag sen, det var kul. drog en sväng till macken och köpte hallonsoda, en klubba och maryland. mums? -ja. vi satt på en plats vid gvs och pratade om allt och ingenting. fick ett samtal ifrån miranda vilket var kul. när du hör denna låt med jessica folker kan inte du föreställa dig miranda uppträda till den då? det kan i alla fall jag! :D moahaha. jag och baby v (haha) satt ute i kanske mer än en timme och sen var det dax för mig att bege mig hemmåt. på tåget kom jag på att smartskaftet själv hade glömt hemma nyckeln hemma så jag var tvungen att sitta ute och vänta på att pappa och simon skulle komma hem ifrån åkersberga. jag var som död. satt och spelade tetris på min unkna mobil i en halvtimme. ohja jag var död.

gjorde tre misstag under kvällen:
* tog på för tunna kläder
* sa min morfars namn till vendela
* glömde nyckeln hemma

nej nu ska jag nog skriva klart min loggbok från idag och sen go to sleep. ska bli så satans skönt! wiho. btw så är det min sista dag på midgårdsskolan i morgon, åååh fack va tråkigt! jaja mer om det i morgon, ni får ha det så bra :) pusshej


Kommentarer
Postat av: miranda

jag gillar att du kommer och tänka på mig när du ser henne och hör den låten xD det är najs

2008-05-16 @ 15:40:36
URL: http://mouthwash.blogg.se
Postat av: sofia

men det är ju du på något sätt. kan tänka mig dig stå där på scen, lunka fram och tillbaka med en sorgsen blick. men sen.. *poff* drar du av dig nunna kläderna och står där med kort militärkjol och knall rosa topp. du är helt vild.

det skulle vara en syn det, inte sant? :)

2008-05-16 @ 16:36:14
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0