crosskillar = jummie

hellu!
igår var jag i lindholmen med dom vanliga. vi hoppade studsmatta och... ja vi gjorde nog inte så mycket mer. eller jo vid tolv tiden bestämde vi oss för att ta en tripp ut i det fria, det var kul och kallt.

idag blev jag nästan väckt av alexander vid kvart i tolv då han undrade om jag var vaken och kunde ta tåget som gick tjugotvå över. stressa var ordet! jag, alexander, max och david åkte motoped till väsby för att kolla på martin när han åkte cross. det var kul tills jag och alexandra blev as hungriga och det nästan blev storm. maxen räddade situationen med att bjuda (vi tvingade honom) oss på en körv var, tackar så mycket. crosskillar är verkligen snygga, speciellt när dom flesta går utan tröjor och har snygga magar. höhö. det bar av hemmåt vid halv fem, jag blev avsläppt i centrum av alexander som skulle till sin moster eller nått. när jag kom hem så skulle pappa ner och handla men ville absolut inte gå själv så han gnäller att jag ska med men jag har skavsår så jag sa att jag inte orkade. "men det är så tråkigt att gå själv" säger han med en ritkigt ynkrig(?) röst och så har jag aldrig hört honom förut så jag satte på tre plåster på varje fot och började vandra ner mot ica. jag är ganska snäll ibland, faktist. vi ska äta bruschetta till middag vilket är den godaste mackan/maten man kan äta. try it!

nej nu ska jag hjälpa till med maten så att det går snabbare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0