blondie strikes again

jaaa.. emma julia axh skulle ju då komma hem till mig. jag är ensammen hemma och tänkte hoppa in i duschen en stund så jag sa till henne att det bara var att klampa in och ta för sig. fem minuter innan jag tänkte duscha sa tyst till min själv att jag skulle låsa upp dörren så att hon kunde komma in. gjorde jag det? -naaaaej. när jag kom ur duschen hör jag något ständigt knackande ifrån ytterdörren och då kommer jag på att det var hon. haha. hon hade alltså stått där och bankat i en kvart! HAHA fyfan va smart man är ibland.

just nu befinner jag mig på golvet för emma har precis hårfönat mitt hår och är nu inne på att platta det. det är såååå skönt när någon håller på med ens hår! samma sak med om någon sminkar en ^^

later ska vi åka ner till centrum eller nått för att köpa lite gotte, jag och emma alfredsson kom nämligen överrens om att vi får äta godis en gång i månaden OM vi verkligen inte kan hålla oss. annars så är det ju bra om vi skiter i det också. anna om du ser detta så är det okej för dig också.
och alexander om du läser detta RING MIG! :) skulle vara så bra.
nu orkar jag inte skriva mer utan langar in en het bild på bruden som kirrar mitt hår!


image275
kysshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0