bilder i fulla last


vi fann en vän som gled en på några bilder, orkar inte lägga upp alla andra bilder med denna erik mannen så om vendela eller alexandra vill ha så får ni aska mig :) alla andra bilder är ifrån vendela dagen och ikväll, enjoy. inte för att det är så kul bilder men i alla fall ^^ psst, alla bilder är icke så himla seriösa..
  


vi grillade vid lillsjön idag, det var mys och ganska varmt till och med. skönt att det slutade blåsa så fasligt (; stark korv och köttbullar blidde det minsann, grillpinnar fick vi gå ut i den vilda skogen och sedan tälja helt själva. fast inte jag, david skrattade åt mig och sa att jag gjorde helt fel. man kan väl ändå inte tälja fel? jaja det blev ett dopp i sjön för den där daggen, idiot är vad han är.
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0