asså.. jag är ledsen. igen.

åtta, saker om dig själv
1. är du singel? ja
2. är du lycklig? det kan jag inte påstå
3. är du uttråkad? ja lite smått
4. är du ledsen? nej
5. är du italienare? tyvärr inte
6. är du cooling? måste jag ens svara på denna fråga? det är väl ändå självklart.
7. är du från irland? nej, thank god (inget illa menat om någon som läser detta är där ifrån)
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

åtta, saker om ditt kärleksliv
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte riktigt
2. har du någon gång blivit sårad? ja
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? yes sir
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? nej
6. har du haft en hemlig beundrare? det skulle jag inte tro
7. är du kär? pass
8. vill du gifta dig när du blir stor? självklart, ska ha ett stor vackert bröllop

tio, två alternativ
2. hår eller ögon? ögon
3. katter eller hundar? hundar
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? massor med "vanliga" kompisar tror jag
5. tv eller internet? internet
6. coca-cola eller fanta? coca-cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? 50/50
8. pengar eller lycka? lycka
9. dag eller natt? 50/50
10. msn eller mobil? mobil

tio, "har du nånsin.."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. brutit en fot? nej
3. gjort nåt du ångrar? väldigt mycket ja
4. hoppat bungee jump? nope, vill göra
5. ljugit för någon du tycker om? ja
6. ätit en hel tårta? förvånansvärt måste jag nog svara nej på det
7. gjort bort dig offentligt? det kan du räkna med
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. gråtit när ett husdjur dött? ja
10. velat försvinna? väldigt mycket ja

åtta, senaste
1. telefonsamtalet du gjorde? mor
2. telefonsamtalet du fick? far
3. personen du var med? simon
4. roligaste grejen som hänt?
 när en kille kommenterade en sak på apu:n
5. personen du smsade? bästa vännen
6. du kommenterade? vet faktist inte, men jag måste nog ha sagt/skrivit något kul
7. du tillbringade natten med? pass
8. du kramade? hilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0