2008 costume institue gala

hollywood måste ha varit ganska tråkigt igår eftersom alla kändisar verkar ha varit på 2008 costume institue galametropolitan museum of art i new york för att fira museets nya utställning superheroes: fashion and fantasy.
här är några av dom jag fastnade för (klänningar och personer):


gisele bundchen
, snyggast på röda mattan med en underbar rosa klänning.
image231 
    

bild 1: beyonce, vacker som alltid i sin rosa klänning
bild 2: emmy rossum, vet inte vad jag tycker om klänningen men hon själv är otroligt söt
bild 3: hilary duff, samma känsla här, klänningen var nog lite för mycket men hon ser strålande ut (as usual)
bild 4: scarlett johansson med en väldigt söt ballerina inspirerad klänning
bild 5: david beckahm samt frugan victoria. jag vet inte vad hon tänkte på när hon satte på sig den där spetsklänningen, hemskt! hennes frisyr och smink.. vad kan jag säga? det första som poppar upp i mitt huvud när jag ser henne är en bild på djävulen. jag är ganska chockad för victoria brukar vara modemedveten, visst är spets sött men så där mycket är nog inte fint på någon. david ska däremot ha credd för han ser verkligen bra ut.

bilderna kommer ifrån posh24.se


Kommentarer
Postat av: miranda

den där gisele :) VARFÖR MÅSTE JAG SKRIVA EN SÅN DÄR KOD FÖR ATT KOMMENTERA I DIN BLOGG MEN INTE I MIN :O

2008-05-07 @ 23:43:33
URL: http://mouthwah.blogg.se
Postat av: sofia

jaa, synd som fan att inte doutzen kroes vad där *snyft* hon hade haft den snyggaste klänningen då..
FÖR ATT JAG ÄR MER HIGHTECK ÄN DIG :|

2008-05-08 @ 15:09:47
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0