xoxo, you know you love me

god morgon!
först och främst vill jag bara säga att jag vet att det varit dålig uppdaterng och tråkigt att läsa på sista tiden men jag har bara inte haft orken att skriva så jevla mycket ^^ det brukar sluta med att jag slänger in en låt istället, vilket ni kanske har mäkt. men bilder på mitt hår SKA upp här det är bara det att jag inte hittar sladden till min mobil så jag kan skicka över den lilla bilden, men som sagt den kommer snart.

igår så drog jag till stan med a och vid fridhemsplan skulle vi träffa e (hennes skola ligger där) och sen åkte vi och käka på kungshallen, åh fy satan va gott det var! sen drog vi runt lite i afffärer, gina tricot te.x. där a skulle köpa upp sitt presentkort. jag hittade själv några grejor jag ville ha men dock hade jag inga pengar.. i alla fall så var det en body, jenas, kofta, koft tisha och ett par brillor, i´ll be back and then you´r mine! men sen så drog vi hem till e och spelade kort och lite sånt för att fördriva tiden med tills gossip girl, lite så där otippat ringde vi dit daggen som "glatt" kom. gg var bra som vanligt, big chock.. dan är så otroligt snygg! ja.. sen drog jag hem och sov. naej inte riktigt men jag kollade lite på tv och sen sov jag.

men alltså nu måste jag skynda mig för tåget går 14 över och jag har inte bytt om än, woops. ni får ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0