who doesn't long for someone to hold, who knows how to love you without being told

natasha bedingfield - soulmate

jag älskar den, totalt älskar den.

teo klär av en barbiedocka - "omg man ser tuttarna" och sen trycker han den emot mitt ansikte och säger att jag pussar på hennes snippa och fnissar lite.
vår kusin adam fyller år idag (han bor i göteborg) och vi ska åka ner till västkusten på onsdag och fira påsk och då träffar vi honom, och mamma frågar teo vad dom ska köpa till honom, han säger att dom redan köpt en present.. 3000 snoppar. han lär nog bli glad.
jag älskar att han är i det stadiet då allt handlar om snippor och snoppar.

nu ska jag rusa till tåget som går 22 mot the lindholmen. hare gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0