torsdag är inte min dag

veronica maggio - måndagsbarn

helt otroligt bra låt. hon är grym.


sitter i skolan och har datorkunskap, snark! eller vi har powerpoint så det är faktist ganska kul. emma sitter bredvid mig och degar lite, hon är kul. idag är en sån där tråkig dag då ingenting händer, ingenting bra kommer på tv och man är bara allmänt seg. gordon's kitchen nightmares är iuförsej ikväll vilket är askul.
jag känner att det här var ett väldigt onödigt inlägg, om man bortser ifrån låten.
nu ska jag göra klart och sen förbereda mig för en "spännande" uls lektion med cp-eva,  jag får ju inte längre håla på att lösa suduko på hennes tråkiga lektioner så wish me good luck..

bara för att jag har så tråkigt så ska jag förklara med ord vad jag har på mig idag.
linne som kjol, batman tisha (pojkavdelningen. heter det så?) och leggins som allt är ifrån hm, en koft liknande sak som är min systers dvs jag vet inte vart den kommer ifrån, skor ifrån din sko (tror jag) och sen min (mammas) vita stora sjal som kommer ifrån indiska eller nått sånt. done and done, kul va? haha, aldrig mer. det lovar jag er.
KYSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0