sofjo is a hoe

johnossi - execution song


finally home!
efter en 6 timmars bil resa så är man hemma i snöiga(!) vallentuna. som alltid så hittar jag inte kamera sladden så att jag kan lägga ut några bilder som togs under västkusts besöket. ska leta ännu mer senare efter det men nu är jag lite små trött. har försökt få vendela att ha snöbollskrig med mig men hon orkade inte eller nått den lilla pissråttan till brud. max ville men hans höft var ramsne eller nått så det gick inte. fuck u. så nu sitter jag här och är uttråkad till max och har absolut ingenting att göra, ganska as mycket tråkigt. ska nog gå och lägga mig snart, och läsa en bok.
nej nu orkar jag inte skriva mer, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0