mischa i gossip girl?

nej, mischa ska inte vara med i gossip girl. hon hade blivit erbjuden en roll som serenas före detta bästa kompis, georgina sparks. själv tycker jag att det är sjukt bra att hon inte kommer vara med, bra är väl det för serien är skit bra som den är, ingen mer skådespelare som mischa barton please! inte för att jag tycker illa om henne men jag tror inte att hon skulle passa in lika bra som dom andra i serien. hon kan fortsätta med det hon håller på med istället.

image103

Kommentarer
Postat av: Miranda

mischa e bra, men jag vill inte se henne i gossipgirl!

2008-03-05 @ 22:22:04
Postat av: Miranda

mischa är bra, men jag vill inte se henne i gossipgirl!

2008-03-05 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0