lykke li och jack johnson

god morgon! eller god förmiddag kanske det heter såhär dags

igår var jag som sagt i stan med boysen och kollade på jumper. den var bra men inte alls lika woow-bra som jag trodde att den skulle vara. det blev käk i kungshallen (wookat för min del) och tittande i massa affärer. jag prövade ett as sött linelinne(?) inne på combinations som jag var såå nära på att köpa. men sen slog det mig!.. jag hade inga pengar -.-' osis alltså. sen så hade jag spanat in ett par solisar inne på gina också men dom var såklart slut.
men jag ska ju in till stan i morgon igen med ellinor och elenor för att fika eller vad det nu var vi skulle göra, det lär bli skit roligt eftersom att det inte blev nått av förra gången :) men mer om det i morgon!

idag kom mina moderliga känslor fram lite. eller okej att göra vofflor till simon och hans crew kanske inte är så moderligt men det skulle aldrig komma på tanke för mig annars. sen ska jag också baka, duscha, plugga (jag borde men det blir ett kanske), städa mitt rum och sen vara med the big noerd a. får se vad vi hittar på men det brukar bli roligt. hon är nämligen i stan nu så det lär ta ett tag tills vi är. snilleblixt! hon kanske kan köpa mitt linelinne som jag inte hade pengar till! får se om hon frivilligt gör det eller om jag måste tvinga henne och säga att hon kan få en glassbåt om hon gör det.
på tala om ingenting så är erik säkert påväg att hämta sin doggy i småland nu.

hela morgonen har jag lyssnat på lykke li och jack johnson. flake&sitting, waiting, wishing med jack och everybody but me&tonight med lykke li är nog dom personliga favoriterna.

okej nu måste jag nog sätta igång med vofflorna, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0