love is all you need

i am sam.
en otroligt bra och rörande film. den handlar om en utvecklingsstörd man, sam dawson, far till lucy som han på egen hand uppfostrar med hjälp av sina lite udda vänner. när lucy fyller 7 år och är på väg av växa ifrån sin far (kunskapligt och sånt) så kommer det en socialarbetare som vill placera henne på ett fosterhem just för att dom inte tror att han kan ta hand om henne och är en fara för hennes uppväxt. för att försöka få tillbaka dottern så anlitar sam advokaten rita harrison. tillsammans försöker dom bevisa att allt man behöver är kärlek. mer säger jag inte om filmen för att den är inte riktigt klar men ni ska definitivt se den! sean penn är helt otroligt bra i filmen.
im speechless. tror att jag har gråtit 3 eller 4 gånger under hela filmen.


Kommentarer
Postat av: EMO

älskar den filmen!!!
men jag har en liten fråga! du skulle inte kunna ha ne gästbloggare då och då?
jag har ett antal 2 flickor som skulle vilja:D
an who am i? thats a secret i never tell
tss
bye bye my love

2008-03-09 @ 13:55:00
Postat av: sofia

jag också emo, jag också.. han är så söt!
jomen visst, dom får ta och kontakta mig snarast då :D

xoxo, you know you love me

2008-03-09 @ 14:32:55
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0