klädpoker, hårda bröd och en lebb var det va

härlig kväll, eller vafan inte var den härlig så men rolig som attans. klädpoker borde fan bli en självklarhet när man besöker alexander, andra saker försegick självklart också men dom ska jag nog inte nämna här just nu. nått med en och en annan isbit i alla fall................. kinky.
sen så blev det ju brödkrig vid stationen (vi skulle lämna av emma, VÄLKOMMEN HEM!) och en sak säger jag bara, vissa bröd ska man aldrig kasta. dom var ju förbövelen as hårda!
och bara för att: daggen.. du ska få din glassbåt :/

idiot, du förstör allt. säg inte en sak och sen nästa dag raka motsatsen.
ett patetisk försök på att få uppmärksamhet?! eller.. det funkade ju så jag antar att det inte var så patetiskt. idiot.

amen KUL! vendela skickade en msn och sa att jag skulle adda, dum som jag är så gjorde jag det. EN LEBB. självklart. ber hon mig någonsin adda en person för att det är en snygg kille?! nej. hon heter ida och är 16, läbbig brud.
aha nu frågar hon om en bild på mig och om jag är bi eller lebb, naej hon åker bort lika snabbt som hon kom!

nu (snart) ska jag nog försöka sova och sen i morgon får vi se om den där klein hör av sig och vill leka lite, sleep tight :)


Kommentarer
Postat av: vendiii

you love me

2008-03-02 @ 02:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0