kidskidskids, they are lovely! well, some of them..

jobbigjobbigjobbig dag.. men mycket rolig! klockan var ställd på 7.00 men jag vaknade ungefär halv 8 och tåget går 1 minut över....... good job sofia! nej fyfan, hade så bråttom satt det inte är sant, var tvungen att duscha och greja. men jag klarade det och hann till tåget 5 minuter innan det gick (; men i alla fall så skulle ju jag åka till sollentuna och vara barnvakt åt sötungarna noel och agnes efter skoolan, visste ju inte riktigt vart bussen gick ifrån men jag hittade den tillslut. det pinsamma var att mamma hade redan innan kolllat upp att jag skulle byta buss vid marknadsvägen (jag hade ingan aning om vart det låg så jag bara nickade) så.. jag hoppar på bussen och sen märker jag att marknadsvägen endast låg TIO METER ifrån där jag hoppade på första bussen. pinsamt som satan för alla kollade på mig som att jag var nån tjock tant som inte orkade gå dom fjuttiga meterna. men jag kom i alla fall fram i tid efter en 40 minuters busstur och det var otroligt kul att vara där. helt underbara ungar.

åh juste, jag råkade somna en liten minut medans barnen kollade på bollibompa och jag vaknar av att agnes klappar mig på kinden som att jag är nått litet djur.
och sen när jag skulle läsa en saga för att dom skulle somna så valde hon en askungen. jag råkade säga fel med tillexempel ett ord som "och han fick snabbt upp ögonen för henne" och då skriker hon "och han fick GENAST upp ögonen för henne", jag råkar säga samma sak som tidigare och då skriker hon samma sak igen. gosh, hon kan boken utan och innan.

ska tillbaka i morgon och då ska jag hämta ifrån dagis to, najsigt. sen vid 5 kommer mammamaria hem och då ska jag bege mig hem för att senare åka hem till susanne (pappas brud) som fyller år, congrats! blir nog en hel del bullar och annat onyttigt där som jag måste försöka motstå, lovar inte att jag inte kommer käka nått..

nu ska jag sova, som sagt så somnade jag ju hon barnen *woops* en lyckad första dag må jag säga! men however, sov gott peeps!

Kommentarer
Postat av: Miranda

haha, söööt unge där!

2008-03-06 @ 20:12:41
URL: http://mouthwash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0