jag skulle inte tacka nej till ett jobb, bara inget av det här.

första dagen efter lovet.. ovant att gå upp så tidigt men det funkade väl måttligt bra. slutade 11.15 så ja gillare helt klart! efter skolan blev det en tripp till täby med smara, anna och ph. jag köpte mig en grå parkas som jag länge suktat efter, tack så mycket till anna som hittade den (; köpte också ett par ballerina, ett glassögon frodral typ och sen en t-shirt, jag är nöjd. sen drog jag hem och väntade på att klein skulle komma home to moi. och.. hon kom. kul.......
råkade trilla ur sängen så att jag slog mig rejällt mycketontmycket och sen ont igen, och vad gör kärringen? jo hon gapskratta åt mig. hate you biatch :) eller det kanske såg lite små kul ut så vem kan egentligen klandra henne?
vi var tvungna att dra ner till ica och kirra lite rom eller kaviar till laxen som vi skulle käka till middag. ohno, ointressant fakta igen. vet inte riktigt säkert men jag är nog ganska bra på att skriva sånt. ointressant fakta alltså.
juste, vi har fått en new girl in the class. hon kommer ifrån jönköping tror jag, lite små härlig dialekt.

jag har hittat en ny favorit låt. motti - du var hon. LADDA NER FOLKET!

men äckligt! på outsiders just nu handlar det om människor som har ritkigt vidriga jobb, tillexempel en tjej som jobbar med avföring! bajs! äckligt! kräktes nästan när jag såg det. och sen är det en man som sanerar lägenheter där det kan ha legat en människa eller ett djur död i flera veckor och kankse till och med månader. äckligt det också. och till slut handlar det om en man som gör döda människor "redo" för att familjen ska ta ett sista farväl eller nått, alltså sminka och greja med håret på dom. han ska praktiskt taget se till att döingen ser ut så som när den levde. euw.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA YOUR BITCH

HAHA URSÄKTA?! DU HITTADE EN LÅT ? DET VAR JU ÄNDÅ SJÄLVASTE MÄSTER KATTEN I GUMMISTÖVLARNA SOM HITTADE DEN! DAAAAH LÖVE JU MY BABYGUUUURL

2008-03-03 @ 20:38:31
Postat av: sofia

JAMEN JAG SKREV JU DET. JAG :)
KYSS PÅRE

2008-03-03 @ 20:43:46
URL: http://sofjo.blogg,se
Postat av: ALEXANDRA YOUR BITCH

NEJ VEM VAR DE SOM HADE STÖVLAR IDAG ? JAG DAAAH KYSS

2008-03-03 @ 22:40:47
Postat av: sofia

NU LJUGER DU, JAG HADE STÖVLAR OCH DET VET DU OM UNGA DAM
KYSS

2008-03-03 @ 22:43:52
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0