"jag ska gå på bio, jag är arg."

rip douglas kinky kyss
18.00 26/3-2008 - 20.00 26/3-2008
du var en hjältemodig mal som kämpade
för livet för att få fortsätta leva
tråkigt nog räckte det inte..
alltid kommer du vara ihåg kommen av mig
och dina gudmödrar.


jag kortfattar det jag har skrivit om och om och om och om igen nu 4-23536 gånger.
vakna halv 12. rusade till buss. träffade emma. hem till e. ner till centrum. åt pizza. till macken. till arninge. köpte fiskar. 7 guppys(?) och 1 mal. åkte hem. städade akvariumet. 2 timmar senare dog min mal. stel som en pinne var den. kollade på grey´s med a och e. dom åkte hem. jag sitter här. daggen håller på som fan så jag blockade honom. förlåt.

namnen på fiskarna är följande:
emma saxh
daggen
dangen
alko
constantine
engla
douglas junior
(ska införskaffas)

nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigti morgon för att åka in till stan med sebbe, simon och adam för att kolla på bio, jumper. den börjar vid 4 så vi ska gå i affärer innan, jag är pank så det kommer vara en plåga.

mors hej goodbye, ses nästa vecka hejdå.
sov sött :)


mina fina firrar

Kommentarer
Postat av: Maggi

eftersom att alla undrar så kan jag ju säga att de var jag som bjöd på pizzan *stolt*

2008-03-27 @ 02:26:05
Postat av: Maggi

ps. jusste de där me blockningen.. fyskäms! men du är förlåten ds.

2008-03-27 @ 02:27:06
Postat av: Emma

Hola din fjolla! :D
Va inte Douglas,Engla och Constantine namnen till dina barn din tönt? (; haha

2008-03-27 @ 14:12:43
Postat av: sofia

jo det är klart men också mina fiskar ;D
btw så glömde du ariel

2008-03-27 @ 19:33:45
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0