irriterande..

10 saker som jag finner otroligt irriterande:

1
. när den man pratar med kollar åt ett helt annat håll, hela tiden.
2. när nån missbrukar smilisar, utropstecken och såna saker.
3. när nån ringer en signal (fast den har pengar) och förväntar sig att man ska ringa upp.
4. när nån pratar med ett djur. dom kan inte svenska.
5. när nån bara går när man pratar med den.
6. när nån härmar en med allt.
7. när nån pratar under hela filmen.
8. när man berättar ett problem för en person men allt den gör är att säga "aa jag vet, samma sak hände mig och...", bara pratar om en själv. jag menar, lite medlidande kan man väl visa!
9. när man inte har pengar.
10. idiotiska killar.

finns fler men jag är för trött för att komma på dom. nu ere att kolla klart på "the perfect man" and then im off to bed people! aja sov gott "trogna" läsare, haha..

Kommentarer
Postat av: sirputti

HÅLLER MED ABSOLUT TILL 210%

2008-03-10 @ 15:30:32
Postat av: KrullaAnna

Där har du mitt stöd asså, MAN BLIR SÅ TRÖÖÖÖTT

2008-03-11 @ 21:17:15
URL: http://annaademyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0