im good

nu drog nyss alexander, maxe och a. helt röjigt i rummet äre också, popcorn smulor överallt, säng lakarna ligger halvt på golvet, grädd-saft-och-vatten grejor på täcket och annat. men det var kul ändå, sprejade lite vattensprej i näsan på max så han började blöda näsblod så att a dog. juste det blev en sväng med spelet med andra ord också, m och e emot mig, a och alexander. vi vann. men det är väl inte så ovanligt, dom var ju med mig.
just nu sitter jag och kollar på en as tråkig film på 3:an med sandra bullock. om lite mer än en halvtimme kommer seinfeld och sen ska jag se på "ett småkryps liv" (;

rätt kul det här med att ett cp vid namn max ändrade mitt lösenord.. 2 gånger.......men bra som jag är så fixade jag det igen.
fan att jag inte kan hitta kamera sladden, tog massa fula/roliga bilder idag som jag skulle vara bra om dom kom ut här. får leta hos pappa där den mycket möjligt kan vara ^^
menmen, nu ska jag kolla klart på filmen, sov sött :)
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0