hela klanen schulman

uttråkad det är exakt  vad jag är just nu, eller egentligen inte bara just nu utan hela dagen har jag varit uttråkad. vaknade halv 2, gick och käkade frukost/lunch och sen dess har jag i princip suttit och degat mig framfölr datan och tv:n. hur man kan sitta vid datorn/tv:n så länge är ett under, det har iuförsej hänt mig några gånger så dessa under är ingenting jag ser fram emot så mycket längre. suttit och läst katrin schulmans blogg ett jävligt långt tag nu också. den är bra, mycket underhållande. hon sitter och kritiserar sig själv ganska mycket, det är kul. hon är inte särskillt snygg och det är inte heller alex schulman, men hans brorsa calle är ganska nörd-söt faktist. varför vet jag inte.

det var en bra film på tv men den tog slut för sisådär en timme sen kanske, attans. vad ska jag nu göra tänkte jag då, och det slog mig. jag ska packa och dra till min fars enkla boning. aphuvudet alexandra är nötig, seg och oerhört filurig.. orsaken till att jag skrev det här om henne är väl för att jag kanske ska hyra film med henne lite senare. (om hon hör av sig, vilket är mycket sällsynt) inte nån särskilld bra orsak men det får duga.
va i helvete, jag vet inte riktigt vad jag skriver. det bara kommer ord i mitt huvud som jag skriver och hur det framställs vet jag inte för jag orkar inte läsa igenom det här inlägget som jag brukar göra med det jag skriver.

men mors ochj goodbye nu ska jag ta och röra på mitt feta arsle och kräla upp på mjitt unkna rum för att packa en packsäck. hare bra vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0