hej sofia och schnappi för hela slanten

jag har hittat ett par aaaaas söta ungar (agnes och noel), eller egentligen kan man väl säga att dom hittade mig, eller i alla fall föräldrarna ^^ det är så att min moders arbetskollega behöver en barnvakt lite då och då och snäll som jag är så tackar jag självklart ja. vi åkte till dom i sollentuna vid halv 11 (snark!) och sen stannade vi på lunch, snackade tider samt pengar och sedan efter mycket lyssnande på "hej sofia" och "schnappi" så bar det av till täby vid 2 tiden. där köpte jag två par skor med pappa som glatt ville betala, he´s such an angel.

men nu måste jag bege mig hem till mamma för att käka lite, ciao :D


Kommentarer
Postat av: veeeeeeeeeendddi

timo the one and only

2008-03-02 @ 13:40:06
Postat av: sofia

han saknar dig och det gör också min karaktärfyllda farmor

2008-03-02 @ 13:45:05
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0