hat mot min granne och ett kilo godis.

jag hatar honom. göran, äckligt namn. igår när jag skulle sova så drar han igång och skriker "DRA ÅT HELVETE" och "WOOOOOOW!", hög musik har han på också. + att han bankar som fan i nånting så att det dånar i hela husey. hoppas han slog huvudet i väggen och förblödde......... vårat hus är väl inte så där jätte isolerat eller vad man nu säger så det hörs som att allt kommer ifrån undervåningen. efter att ha legat och rullat runt i sängen av ilska så klampar jag ner till mamma som halvt sover, hon ringde till honom men han lägger på efter att ha skrikit "JAG HATAR POLISEEEEN!" men mamma ringer igen och då pratar dom säkert i evigheter (jag somna, woho!) för han ska alltid hålla på att prata om sina jävla problem med polisen och allt shit. men för i helvete, problemen försvinner inte av att dricka sig så full som han gör!
varje kväll samma sak, han spelar musik vid ungefär 11 tiden och slutar inte föräns mamma ringer in till honom (sen försätter han efter en timme igen) men sen nästa dag så ringer han hem till oss och ska prata med mamma, "har jag klarat mig bra?" säger han med ynklig röst. NEJ FÖR I HELVETE!
nu orkar jag inte skriva med om den nöten så jag går vidare till vad jag gjort idag ^^

var i skolan, super kul... not, sen drog jag till centrum för att möta erik och vendela för att "fira" hennes födelsedag. GRATTIS WENDY! men i alla fall så fick hon ett hemmagjort primaballerina assnyggt presentkort på 50 kronor på candyshop av oss, jag tror hon blev glad för sitt ett kilos godis :) men sen så drog dom hem och jag far hem till emma där alexandra gästade henne. det har vart kul och nu måste jag rusa för gossip girl har börjat!

hare fint :) puss

Kommentarer
Postat av: Dragana

Låter jobbigt med sådan granne, hade en del ganska lika själv. Hatar sådant!

2008-03-11 @ 20:29:13
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: elle

JA USCH! han kommer alltid upp till oss och ber om verktyg och lämnar aldrig tillbaka.. -.-' han är så jävla puckad.

2008-03-11 @ 22:10:24
Postat av: Anonym

ähh sluta klaga på grannen och använd öron proppar :)

2008-03-11 @ 23:04:43
Postat av: sofia

jag hatar honom! det vidriga är ju att han vägrar att flytta också. han vill bygga som en sandstrand på baksidan ju, dra dit massa sand och annat shit. GÅ OCH DÖ!

2008-03-12 @ 10:47:45
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: Miranda

hahaha, ja man har ju hört ett och annat om den där göran..

2008-03-12 @ 17:17:28
Postat av: vendelo

men 1 kilo

2008-03-12 @ 20:18:05
Postat av: erik

om inte vendela blev lycklig så är nånting fel!

2008-03-12 @ 23:06:22
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: vendela

erik jag är lycklig över det!

2008-03-13 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0