filmer och en djävulsk dörr.

sugarplum fairy - marigold

now you can take what you want
and take what you need
i say ain't worry me no more
'cause you are not what i want
and i said do what you want
and do what you need
i say ain't worry me no more
'cause you are not what i want
no no no no no


det blev en ganska ruulig kväll hemma hos emma. vi skulle träffas 8 för att hyra film och sånt men självklart så kommer alexandra och david typ 20 över så jag och emma var tvunga att stå ute och frysa ihjäl i drygt en halvtimme kanske, fuck you. men sen kom dom i alla fall och vi gick och hyrde "på smällen", "dangerous water", nån film som en viss emo valde och sen en film som jag inte vill nämna.. det tog ju ungeför en trekvart kanske?! äsch då, jag gillare. det blev i alla fall att vi såg på en film och sen lite pippi på ett hörn :) sen när jag kom hem och skulle låsa dörren efter mig så går det inte, fan jag blir galen! det ska aldrig funka när jag försöker, djävulens dörr är vad den är. har försökt i drygt 10 minuter utan resultat. fuderade på om man kunde plinga på grannen och fråga om hon kunde ta extra nyckeln och låsa utifrån (för det går minsann!) så kunde jag komma och hämta den i morgon men jag tror att hon sover. och hon skulle nog inte uppskatta att jag väckte henne för att hon ska låsa min dörr.. dock var det en smart idé.

wtf, alltid när jag kommer på bra idéer så kommer dom inte till användning. varför? jo, ingen lyssnar på dom! inte en jävel. bara jag och det duger ju inte.

så nu har jag skrivit ett litet inlägg om kvällen och slängt in en låt, kul va? .. NAT! eller jo låten är förjävla bra men texten vet jag inte rktigt. asså.. jag är inte alls lika rolig längre. eller självklart är jag rolig men bara när man träffar mig, inte här. måste göra nått åt det helt enkelt, vet inte riktigt hur eller nått sånt men rolig ska jag tamefan bli igen!
nu behöver jag sova, känner mig lite smått grinig och sliten efter allt bråk med dörren. sleep tight peeps :)

Kommentarer
Postat av: emelie

för att vara med måste du länka här på bloggen till tävlingen :) lycka till!

2008-03-08 @ 12:00:57
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0