done and done

nu är håret fixat (färgat)! det blev faktist ganska bra om jag får säga det själv. har inte tagit nån bild på det än men jag ska göra det och då kommer jag visa ^^ e och a följde med som mitt moraliska stöd (; klippte mig i solna på "haircut" om jag inte misstar mig.
ikväll skulle jag ha vart med ellinor och elenor som jag tidigare skrev, men så blidde det icke. så just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, lite tråkigt och jag hoppas verkligen att nått dyker upp.

igår blev det att fara hem till a där e var, vi sjöng lite sing star vilket var grymt kul. måste köpa hem det. förövrigt så sög jag..... e var såå mycket bättre än jag trodde och evelina total krossade mig med en låt. a var bara med typ 2 gånger sen drog hon och degade sig vid datorn, tråkig flicka. men i alla fall, det var kul.

ååh, a och e mixade lite med min blogg igår och nu är kategorierna och allt sånt längst nere. FUCK YOU!.. nej nu ska jag nog tråka lite mer i väntan på maten som mamma, nora och teo gör (tacos) och sen .. inte gör så mycket mer? fan va tråkigt. aja, sho!


Kommentarer
Postat av: Miranda

MÅSTE SE HÅRET!

2008-03-16 @ 13:31:07
Postat av: sofia

JA! :D

2008-03-16 @ 15:08:59
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0