dj casper - cha cha slide

in school som vanligt då! jag och emma följde nyss en kille som sprang ända ifrån skolans entré till tåget, OCH HAN HANN! helvete. skulle vart askul om han inte hade hunnit. men fan vilken löpare! haha, själv hinner man inte om man är halvvägs men det är väl okej. förövrigt orkade vi (jag och e) inte gå till tåget så vi funderar på om vi ska dra till täby och käka glass, fettigt.
juste vi hade boxercise idag på gympan och fy satan vad jag var bra, om man jämnför med emma dvs, hon sög och blev röd. (på armarna alltså) blodkärlen sprack nog.

idag ska jag vara med.... ? ingen? alexandra? emma? vad vet jag. sen på lördag ska jag vara med ellinor och elenor, det var ett bra tag sen kan man säga. elenor har jag inte vart med på typ 2 år kanske?! och ellinor vare drygt 1 år sen om inte mer :O


den ska gå snabbare, men den här är för nybörjare så ni kan göra om ni vill.
till dom som vill lära sig professionellt kan ni ringa detta nummer 0737716333 som leder till en otroligt duktig ung mö. hon tar dock betalt med 5 kronor i minuten men tro mig det är värt det!
tack på förhand m :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

HAHAHA, som om jag inte redan kan de där movesen, biiiaatch!

2008-03-14 @ 22:57:19
Postat av: Anonym

jaha mohaha, jag tror jag missuppfattade det där lite granna^^ i det här inlägget låter det nästan som att du erkänner att jag rockar loss coolare & stcheekigare än dig på dansgolvet, stämmer det sofia lilla?

2008-03-15 @ 00:25:22
Postat av: sofia

men ååh, jag menar att du kan lära ut dom som vill lära sig dansen. hur seg i huvudet får man vaa!
men.. jag nämner INTE att du är bättre än mig :) aldrig lixom

2008-03-15 @ 19:06:30
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: Miranda

fattar inte xD
jag föreslår en almighty duell någon gång i framtiden!

2008-03-16 @ 13:33:26
Postat av: sofia

fan va du ska hålla på att bevisa att du är "bättre" än mig på alla dnser. men visst bring it on biaatch!

2008-03-16 @ 17:33:59
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0