det är röda dressen som gäller

marie digby - miss invisible

hur bra sjunger inte hon egentligen? helt otroligt vackert.

snart ska jag (kanske) ut och gå med modern min, är inte alls sugen på det eftersom att det är ett uselt äckligt väder ute. men ifall att vi går ut så ska vi ner till centrum och sola samtidigt så det är ju ett plus. sen ska jag måla lite också, kul.. och sen till sist måste jag nog göra lite surtant-helvetes-elisabeth-engelska och äckel-jag-hatar-eva-uls.
juste jag måste hitta på nått kul som jag och erik ska göra till en speciell person som fyller år på tisdag också, och ifall att du läser det här: TA PÅ DIG RÖDA DRESSEN!

nej, nu ska jag dra och göra nått. hare gött, sho!

Kommentarer
Postat av: DRESS!!

DET VÄRSTA ÄR ATT JAG HAR PÅ MIG DEN NU!!!!!!!

2008-03-09 @ 19:15:25
Postat av: sofia

FAN VA JAG GILLARE!

2008-03-09 @ 19:28:16
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0