dagen, kvällen och allt sånt

idag har vart en helt okej dag faktist. började med att jag och emma åkte till skolan en timme tidigare (med flit!) för att göra klart fritidskunskapen som skulle redovisas idag. vi hoppade till och med över gympan för att bli klara, fuck.. vi jade bollspel och det är förjävla kul, men det här var viktigare.. själva redovisningen gick väl lite sisådär, lite spänt vänner emellan men det går nog över. efter skolan drog jag, emma och anna till täby för att vara lite snälla till emma för att hon skulle på en intervju eller vad det nu var. jag köpte en väska och en koft liknande sak, jag är nöjd! men i alla fall så måste jag skynda mig nu för att jag ska på tåget som går 50, ska träffa emma, alexandra och david om jag inte misstar mig. ska nog hyra film och sånt, lär bli mysigt :)

mycker roligt och intressant inlägg måste jag medge... NOT! sorry men jag orkar inte för tillfället. kanske skriver mer senare, lägger in en bild ifrån lundlund bara för att. CIAO!

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0