brown hair, here i come!

nu är det fasiken dags!
jag vet att jag skrivit ganska mycket om att jag vill färga håret och nu är det dags! i helgen ska jag (förmodligen, om jag har tur) färga mitt hår brunt. åh fysatan vad jag är nervös! :D hoppas det inte blir sådär fult som jag drömmer att det kommer bli.. haha. som sagt så vill jag typ ha samma färg som carolina gynning, i love it. hoppas det blir snyggt bara ^^ lite otur annars. alexandra får följa med och vara som ett moraliskt stöd om jag fegar ur. (;

ikväll ska jag hem till familjen klein och se på grey´s, oh i can´t wait! men nu ska jag kolla klart på top model och sen är det the hills som är så bra så att jag inte vet vad, jag gillare helt enkelt! förövrigt så har jag ingen data hos mamma som jag är hos den här veckan så jag kan nog inte uppdatera så himla mycket men jag ska göra så gott jag kan ^^ btw så har min syster fått hem sin macbook som jag lääänge suktat som en galning efter, fuck you..


Kommentarer
Postat av: topsecret-beundrare

du kommer säkert passa in som fisken i vattnen med din nya (förmodligen) bruna frilla! ;)

btw såg jag din katt sitta i fönstret och titta på mig när jag var på väg hem denna regninga kväll...............who am I? that´s something I´ll never reveal! xoxo you know you love me

2008-03-12 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0