bilderbilderbilder, enjoy

hittade min kamera sladd så nu är det dax för ett ganska många bilder!

västkusten:
                  

det blev ganska många bilder men mer kommer ^^

när alko, daggen, emo och lillen var hemma hos mig (bara massa tröttmössor):
              <-- vatten
dom som hade mest kul med mina kläder och allt sånt var nog alko och alexander. röjde som fan, men det var kul.

och sen till slut, när alko och emo hjälpte mig städa akvariumet, inte lika många bilder som dom andra två:
      
bild 5 är på döingen douglas. btw så har douglas junior kinky kyss anlänt hem till odlingsvägen 5 till mitt akvariumet! lite mindre men ack så söt.
så det var dom bilderna jag hade att bjuda på, enjoy peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0