you can call me fucking dali lama

god morgon!
igår vart en ganska mycket trevlig kväll faktist, david, alexandra och emma gjorde mig sällskap i min ensamhet nu när mor och lillebror är i göteborg och syster ute och fetsar. vi åt chips, lyssnade på musik, spelade spel, planerade nästa kväll, dansade och lite annat kul, lite härligt funchill så att säga. okej jag känner att jag måste föklara mig lite.. det där spelet om man "förlorade" eller vad man ska säga så fick men göra pinsamma saker och jag var tvungen att busringa till en som dom bestämde och peppi blev mitt offer. jag sa att jag var någon pillan atp eller så, sen kom jerry till telefon och då vart det ännu mer pinsamt då han sa "det är inte sofia då? joo det är det", då la jag på fort som fan och det kanske blev lite för uppenbart. men i alla fall det jag vill säga är att jag inte är så dum i huvudet som jag verkade igår, ledsen!

flickorna och pojken drog sig hemmåt vid tolv tiden och då vart jag all alone, jag trodde att min systser skulle komma hem snart men jag hade nog fel. jag skickade ett sms till henne klockan två och sa att jag skulle sova och att hon i morgon måste köpa mat till mig så att jag inte dör. jag somnar men hon ringer och väcker mig. jag somnar om och vaknar 10:02 av att mobilen ringer.. det är hon. hon befann sig vid vigbyholms trafikplats och frågade när bussarna går. supersnäll som jag är gav jag henne inget otrevligt svar utan gick lungt och stilla ner och startade datorn. im such an angel.

idag blir det till att åka in till täby med a&e sen tillbaka hem och fixa lite kul. okeeeeeej klickade nyss på någon knapp och allt vart kursivt, jag försöker klicka bort det men utan framgång, nåväl det får va. nu ska jag äta frukost för jag håller på att dö av hunger, tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: erik

tur att någon kan avgöra om dalai lama är snäll eller ej :)

2008-06-10 @ 14:37:07
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det var himla tur, tack så mycket min vän (:

2008-06-10 @ 15:35:20
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0