midsommar it was

   
   
  
   
   
bild 1: morfaaaar :)
bild 2: sötingen simba som alltid gör sig snygg på bild
bild 3: antingen är det peace tecknet eller att jag håller i halsbandet. denna gång hittade jag det inte?.. haha
bild 4: utsikten från vårt lilla berg, it's lovely
bild 5: snyggingarna vid middag
bild 6: lite peeps
bild 7: tror inte byxorna satt rätt för killen
bild 8: vi spelade ett spel som jag inte kommer ihåg namnet på som var helkasst, bara frågor man inte kunde.. jag tror jag håller mig till barngeni.
bild 9: det kanske ser ut som att han stryper mig men det är faktist en kram
bild 10: mission fixa studsmattan
bild 11: en fixa studsmatta klädsel. stövlarna var för att det var ett myrbo precis där vi stod. bland är jag smart, ibland.
bild 12: ett smarass vid namn simba sparkade ner fotbollen bland brännässlor så jag fick hämta den..
bild 13: .. and i did it!
bild 14: finns ingen godare glass än just pipers, i promise you! (hey fatsooo arm!)
bild 15: anna tyckte att den liknade mig, tack :)
bild 16: våran egen lilla harry potter
bild 17
: sötunge, ibland
bild 18: hade tråkigt i den sex timmars långa bil färden
bild 19: samma där..

anledningen till att jag gjorde så här bild 1, bild 2 etc. var att jag har tråkigt. det är helt onödigt men whatever! :) gillar också att jag alltid får fram det vackra hos människor när jag tar kort.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Maggi

Vilken heting där i gummistövlar ;):D

2008-06-23 @ 12:13:20
Postat av: sofia

jo tack :)

2008-06-23 @ 12:18:02
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0