tonight im sleeping alone

hektisk dag!
det började med att jag var tvungen att skynda på med migg prov för att hinna med tåget som gick 13:39, jag gick ifrån skolan 35 men jag hann. otroligt! sen så blev det att åka till bällstaberg för att kolla på fotboll och för lite quality time med den söta miranda :) alexandra och emma kom också dig och kollade, ritkigt trevligt! därefter var det meningen att vi skulle vara med ett pucko (tänker inte använda hans namn), men han åkte hem till sig så det vart det inget av. bögjävel. vi åkte hem till mig för att sola, äta glass och bara umgås. det var mucho trövligt, fastän jag var tvungen att åka där ifrån runt kvart över fem för att åka till jonathans student, det var bara det att vi skulle ner till centrum för att hämta susanne som också skulle med.

min pissapa till far gick upp till hennes lägenhet för att byta till dom nya kläderna han hade där, det tog ungefär en kvart och klockan hann bli tjugo i. jag insåg snabbt att jag inte skulle hinna till student barnet för jag skulle åka och träffa sophia kvart över i centrum för att kolla på en musical. jag hoppar därför ut ur bilen och beger mig till centrum, får ett oväntat samtal från johanna som ber mig möta henne i centrum för att hjälpa henne välja hårnålar tills i morgon och visst gjorde jag det. hade ju lite tid över tills sophia skulle inta plats i centrum. efter hårnåls väljning och lite skitsnack så går jag och ph till lilla vallentina, det tog tjugo minuter för dom att fixa en pizza(!!) och vi fick den halv, dvs då musicalen började. vi kom dock tio minuter försent, men det är faktist ganska bra gjort! tjockade i oss pizzan på mindre än fem(!) minuter och lämnade en del. det ni! "the man of flower power" den var bra men förjääääääävla lång. vi hade ju ändå lite mycket kul längst där bak med dans, sång och tagning av bilder :D fick åter igen stressa för att hinna vara hos familjen söderblom en liten stund och visst hann jag det, ungefär en halvtimme. men det var trevligt :)

nu ska jag kolla klart på greys och sen sova, helt ensam. nobodys home :| läskigt men jag ska nog klara det.. haha nejmen ha det fint peeps! pusshej :)

  
 
finfina bilder bjuds det på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0