tog den av vendela som tog den av linnea ^^

vem kramade dig sist: noel
när festade du senast: lördags
när pussade någon dig senast: slår till med en tråkig "ingen kommentar"
vem pussade dig då: samma där
vem pussade dig på kinden sist: samma där
vem klappade dig på ryggen sist: nått så knäppt gör väll bara vendela så jag tippar på henne
vem sa jag älskar dig sist: hm
vem gjorde senaste peace tecknet till dig: alexandra
vem blinkade senast till dig: ett äckel jag gick förbi tidigare idag
vem flinade senast åt dig: agnes

dagens saknad: brännan
dagens vill ha: sommarloooov
dagens smink: only mascara
dagens klädsel: vridriga :)
dagens godaste: halloumiost
dagens klantighet: glömde matsäck till klassensdag
dagens bästa: pengar
dagens frisyr: tofsigt
dagens sämsta: jag småsomnade tre gånger när jag passade barnen

senaste skickade smset: "hej jonas, jag fick sluta nu så jag går till täby centrum och äter nått bara"
senaste mottagna smset: "hey, du vilket tåg ska vi ta imorn? :)"
tredje mottagna smset: "var är du min lilla skatt?"
23e smset: har inte så många, raderar dom ganska snabbt efter
52a smset: samma där :)
sista kontakten: ägg&tomar läggaren (elin)
första kontakten: axeland
ringsignal på mobilen: destinys child - nasty girl

sista du pratade med på msn: aaaalexandra
sista du sa på msn: taskmört
den personen svarade: GÄDDA
har du blockat några på din msn: si
har någon blockat dig: troligen :D
vem är bäst som är inne på msn nu: daggen
vem är sämst som är inne på msn nu: jadu..

Kommentarer
Postat av: vendela

skull aldrig klapap dig på ryggen!!!!!!!!!

2008-06-13 @ 12:55:53
Postat av: sofia

men det är sånt du gillar, eller okej du gillar också när någon naffsar dig i örat har jag hört?..

2008-06-13 @ 18:48:50
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: vendela

MMMM den är mycket skönt

2008-06-14 @ 20:50:37
URL: http://dontcareaboutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0