tjalalala ge mig ett barn

tjena tjena mittbena.
ska jag säga hur mycket jag vill ha en liten änglalik bebis? sååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket! jag vet inte varför men så är det. sebbe blir nästan sur på mig när jag säger det till honom, haha. hans teori eller hur man nu säger är att vara tillsammans med en tjej/kille i drygt tre månader innan att ens tänka på att skaffa barn tillsammans. och det är just för att han har haft flera kompisar vars förhållade varit skit bra fram tills just tre månader. det är ju iuförsej smart och så men ändå, me want. det skulle vara bra sött med en gravidmage och allt sånt :') det gäller bara att vara snyggt-gravid. när man går in i olika butiker och råkar kolla på bebiskläder så är man ju helt fast, får nästan lust att dra in någon på toaletten just bara för att ha någon att köpa kläder till. haha okej kanske inte ritkigt så men ändå, jag vill haaaaaaaaa! jag vet jag veeet.. man måste hitta någon som man kan skaffa det med och inte bli övergiven precis när den föds blablabla. I DON'T CARE! ..eller okej det gör jag väll. ensam mamma är väll inte så kul om man tänker efter but anyway. allt jag ber om är en liten söt tös med blont lockigt hår, kristall blåa eller bruna ögon, lite bebishull, stora läppar, tjocka kinder och ursöta kläder. det skulle vara en drömm som gick i uppfyllelse enligt mig :) namnet är redan taget men det tänker jag inte skriva här för ingen får ta det/dom, hahah. emma och anna är väldans avundsjuka ;)

anledningen till detta inlägg var att jag såg att jamie lynn spears döpt sin bebo tös till maddie briann. ett ganska sött namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0