stövlar eller inte stövlar?



okej så nu håller jag på att tacka till peace&love, det går väl sådär.. vet inte hur mycket respektive lite jag sla ta med mig, det är skit svårt! jag brukar packa ner halva garderoben när jag ska någonstans men det går ju inte nu.. en tanka jag haft länge är om man ska ta med sig gummistövlar? det skulle vara ganska fräckt att gå runt med det i think. jag har frågat både erik och tobbe ifall man ska ta med det men båda säger typ nej, attans. det kanske är lite jobbigt att gå runt och konka på dom men ändå, för om det blir pissigt väder så vill man ju mycket hällre gå i det i stället för att förstöra sina vanliga skor. åh, jobbigt val. förövrigt så har jag en ta-med-hög och en kanske-ta-med-hög. kanske högen är större.. alltså jag brukar tycka det är kul att packa, och då menar jag att packa sina älsklingskläder. det är ju inget man ska tänka på nu för tar man med dom då kommer dom förmodligen gå sönder eller få fläckar som inte går bort. alla säger att man ska ta med sig kläder man inte är rädd, blablabla. hallå! man vill ju inte gå runt och vara ful klädd?! det är ju inte kul någonstans.

jag orkar inte packa, jag vill inte. kan någon göra det åt mig?

Kommentarer
Postat av: miranda

KLART att du ska ha gummistövlar med dig, om det är sådana där som på bilden, eller liknande dvs. det är snyggt

2008-06-24 @ 18:04:35
Postat av: sofia

jo samma sak tycker jag, grejen är ju den att jag inte har några.. eller min syster har ett par blåa finfina men jag vet inte om jag får ta dom. ska helt klart fråga!



rosa skulle vart finare..

2008-06-24 @ 18:08:12
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0