snälla

en kärlekshistoria, låt mig se en kärlekshistoria. någon som har den att låna ut till moi? ännu bättre någon som har den att säljas till mig? jag är kär, den är så otroligt fin och bra. om jag inte ser den snart så kommer jag totalt smälla av kan jag lova er gott folk. har inte sett den på sååå länge och har kännt ett bra tag nu att det är dags. så snälla, jag ber på mina bara knän. finns det någon där ute som är gullig och lånar/säljer sin till mig?

för övrigt så är det skolavslutning i morgon, sen är jag fri som en fågel. åh vad skönt det kommer bli! och vad jag har längtat, helt otrolgt. en dålig och tråkig sak är ju att det inte är säkert att det blir england :( jag blir nästan lite blöt i ögat när jag tänker på det.. nej det ska bli av, det måste bli av. nu har jag intalat mig själv att jag ska åka och.. fan jag ska dit! ingenting kommer få stoppa mig, eller okej jag kan ju knappast tvinga familjen jag ska till att stå ut med mig i två veckor men ändå. jag ska dit helt enkelt, någon som vill med mig? men åååh, depp depp depp om det inte blir av.
men vafan, det ska och måste bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0