smått panikslagen

okej så det är peace&love om ungefär en vecka(!!!) bara och jag har ingen aning om när vi ska åka? vad man ska ha med sig? vad man ska äta där? finns det någon risk att man kan duscha där? ska tandnborsten med? hur ska vi sova? jag tänker inte sova själv! vilka är det som ska med? ska man skippa att ta med kläder/saker man är rädd om? jag har tusen frågor till och vem ska svara på dom? jag får lite smått panik, lixom en vecka det är ingenting! pratade med erik för en stund sen men där kom vi väll inte riktigt överrens om någonting, bara att han skulle höra med dom andra när vi skulle åka. jag vet inte ens vilka "dom andra" är, först så var det så att det skulle vara jag, erik, linnea, fredric och liard som skulle åka med det verkar som om en förökning har uppstått?

jag är sjukt taggad men samtidigt lite.. rädd? haha. håret kommer ju inte bli lite äckligt om man inte kan duscha på hela sex dagar, usch. fast ändå så är det ju det man får räkna med, alltså smuts och sånt. jamenar det är ju en jävla upplevelse så att säga och jag kommer säkert leva på det ett år framöver. iiiih, jag vill åka nununu! eller jag vill åka nu om jag skulle vart bättre förberedd för just nu vet jag nästan ingenting. bara att vi ska åka och det är ju inte mycket. hjälp mig, jag får panik. EN VECKA! helt sjukt. okej jag överreagerar nog men jag kan inte hjälpa det, det bara kommer och jag måste skriva av mig. men nu är det gjort så jag är lite lugnare :D hm.. ja nu ska jag vara social till emma, pusshej :)

ps. HEJA SVERIGE! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0