sicka lurifaxer

hola peeps!
den här dagen har varit utomordentligt bra! det började med att jag och alexandra tog tåget mot lindo för att vara med alexander och martin, kul. ve begav oss till macken för att köpa mat till mig och alexandra (pizza), fika (kladdkaka) och lite gött till filmen vi skulle se (chips och saw 3). den var faktist bra, eller okej inga av dom där filmerna är bra direkt för hur kan man tycka om en film som handlar om en galen gubbe som gillar att sätta folk på test eller hur man nu säger. det är äckligt och extremt onormalt. men okej.. lite "bra" är den väll. skulle vart bättre om man fick se klart hela istället för att stänga av när det endast var en halvtimme kvar, grr. blev istället begravd i alexanders otroligt varma rum av kuddar och täcken, jag dog inte men det gjorde dessvärre alexander och martin när dom skulle testa. svettade sönder, mucho härligt! sen efter allt lökande så bar vi oss ner till vardagsrummet där vi satt och funderade vad vi skulle göra härnäst.

21:an vid gvs! det var taget, kul som satan är det. alexandra var lite motvillig och ville istället dra hem till david och tråka. smart som jag är (det var alexander idé) så frågade jag självaste han om han ville följa med för på så sätt skulle alexandra det också. score! vi lunkade oss dit, men väl där så var ingen så taggad på att spela 21:an så det blev rut leken eller vad det nu heter. alltså man står i en ruta och ska försöka få ut alla andra med hjälp av en boll, ni vet nog vad jag menar. det var aaas kul, bara det att david lackade sönder när han åkte ut gång på gång.. på gång. han sög med andra ord. men sånt är kul det med. vi spelade väll det kanske i mindre än en timme i think. den som är kung eller etta som vissa säger får ju bestämma regler och när det började rulla in på små timmarna och när martin drog hem gick det lite ur styr kan man säga.. dra ner byxorna, dra upp tröjan och sånna härligheter. tråkig som jag är ville jag inte dra av mig brallorna så det var väll inte så kul för dom andra, moaha. nejmen seriöst det var hysteriskt kul vid vissa tillfällen, tror nästan jag kommer få träningsvärk i morgon.. haha.

i alla fall så tog jag tåget 23:59 och den skulle vara framme vid bällsta där mamma skulle hämta mig 00:09. meeeeeeeen i vallentuna centrum valde några äckel snorungar att vara lite coola så dom hoppade på längst bak på tåget och höll på, självklart stannar det och det blir massa jidder hit och dit. jag trodde det endast skulle ta ca fem minuter men neej, polisen och väktarna skulle komma och sen skulle vi vänta in ett tåg. fick sitta stilla i hela tjugo minuter för att dom vägrade gå där ifrån, tur den att jag hade min älskade ipod och min vackra, moderna och helt underbara mobil som jag kunde spela tetirs på. jag har faktist 55580 poäng så man kan säga att jag äger. nejmen fyfan för sånna småglin, har dom inget vett i skallen? det är ju nästan lite läskigt att bo i vallentuna, vågar inte gå ut på natten för risk för att alla coola gangsters kommer klubba ner mig med sina stora muskler eller kväva mig med sina alldeles förstora byxor. mhm, minst sagt skrämmande.

nej gott folk, nu orkar jag inte skriva mer. ska nog gå och lägga mig soon också. sov sött och allt sånt där gulligull, pusshej :)
ps. jag älskar alexandra, hon är min absolut bästastevän. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0