school ffs

just nu sitter jag i skolan och har HUR KUL SOM HELST! nej det där vad en stor lögn, det suger römpa. det ända roliga är tetris tävling med ph. har precis ätit lite lunch och som vanligt blev det överkokt barnmat, mumsi :) fil och flingor är gött! + att man blir mätt av det.
idag ska jag endast plugga och kaaanske sola. fast ikväll blir det ju gossip girl och dh med miss klein, kulkulkul. då kan vi äta upp all glass vi köpta igår också.

anna masserade nyss min skalle och guuuuuud va skönt det är! kanske ska börja betala henne för det? hm tåls att tänka på. nej nu börjar typ min lektion, hare gött! pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA din mupp jävel DU SUMPADE ETT NYTT REKORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA BLIR FLY FÖRBANNAD PÅ DIG

2008-06-03 @ 13:13:25
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: sofia

MEN DET ÄR JU FÖR I HELVETE DIN CP MOBIL SOM CP:ADE SIG OCH PÅ SÅ SÄTT SPARADES INTE MITT SKYHÖGA REKORD HELVETE!!!!!!

2008-06-03 @ 13:28:57
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0