sail away with me honey

igår så var det så att jag drog hem till vendela och åt ris, chicken mcnuggets, sås och en mängd med vatten för att hon inte fixade bort det innan hon hällde på riset. smart brud det där! sen så drog vi till centrum för att lämna en sak till en tjej, efter det så mötte vi upp limpi, jocke och en till som jag pinsamt nog inte kommer ihåg namnet på. vi skulle dra hem till erik för att lämna hans halsduk och en custom made kofta med massa fina klistermärken på :) linus och jocke var tråkiga och drog hem så jag, erik och vendela drog till stationen för att möta upp linnea och cia. har inte träffat henne på sååååå länge så det var kul helt enkelt! vi gick ner till gustavsudde för att kolla om några var där men så klart så var det nästan tomt.. vi gick ut på en brygga för att prata lite och ha kul.

när vi hade fått nog av alla albinomygg där så gick vi till tåget för att åka ner till centrum och köpa chips och sen vid tolv tiden blev det byebye för då skulle jag och lilla vendi krypa hem. när vi kom hem så bytte vi om det värra snygga kläderna, tog chipsen och gjorde saft i två vaser och gick ner till ett litet elhus i närheten för att sitta dör och snacka skit. vi ringde till limpi också, det tog ungefär en halvtimme för honom att tänka på om han skulle komma :) han gjorde oss sällskap i kanske en halvtimme och sen drog han tillbaka till glenn. ett tag där efter så kommer ingen annan än jonathan wikzell! han var.. nykter och glad *host* nejmen det var kul att träffa honom, prata lite minnen och shit :) efter ett tag så kommer lilla limpi tillbaka, HAN ÄLSKAR MIG! jag lovar, det är sant. blev lite dans från vendelas sida och annat kul. vi gick väll hem vid halv två kanske och sen gick jag ut igen för att se om jonte hade kommit hem.. haha leka lite mamma är aldrig fel.

i morse vaknade jag halv elva då vendela kom in i mitt rum och väkte mig med att kasta ett gossedjur på mig. vi skulle nämligen upp lite tidigt idag för att vi skulle ner till centrum och se på när johanna sjöng, helt otroligt vacker röst den där tösen har. vi träffade även sandro och erik på tåget som skulle käka så vi hängde på. jag vet inte ritkigt hur mycket klockan blev men vi drog i alla fall till lindholmen för att kolla match, moif - brottby? jag kanske har fel. men i alla fall så var väll det sådär hyfsat kul. det roligaste var nog när jag var och mötte vendela och när vi var i en backe några meter från planen och hon trillar, haha!.. sen bar det väl av hemmåt typ fyra eller nått sånt kul.

jaja nu ska jag gå och laga tobbes förslag på mat, makaroner och köttbullar vilket är en klassiker. vi får se vad som händer ikväll för just nu har jag ingen aning. ledsen för att det vart ett sånt jävligt långt inlägg men jag hade lite att skriva om :) pusshej!
ps. det kommer bilder ds.

Kommentarer
Postat av: vendii

tjejen gillade dagen plus maten

2008-06-06 @ 23:40:48
URL: http://dontcareaboutyou.blogg.se/
Postat av: sofia

ja vem gillar inte vatten, det passar till allt

2008-06-07 @ 00:12:22
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0