pinsamt

god morgon!
gårdagen gick bra, vart nog lite förmycket av det goda bara men det får man leva med. jag gjorde nog bort mig lite där på kvällen och sa kanske några opassande saker så förlåt förlåt förlåt! "jag är inte såhär i verkligheten" har jag hört att jag sa ett antal gånger, men det är sant jag lovar. människorna som var här var väl alexandra, david, emma, miranda, mikaelak, jerry, daggen, alexander och sen kom till och med tobias gustavsson, en scullman, freppa och oskar. jag vart minst sagt förvånad. det var väll kul antar jag, eller okej det var mycket kul men ja.. vet inte ritktigt vad jag ska säga om saken.

idag ska jag vara med alexandra och jag har faktist ingen aning om vad vi ska göra men någonting kul förhoppningsvis. however så ska jag inte skriva mer nu för jag har ingen ork till det. ha det bra, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0