panik

god morgon, eller vad man nu ska säga. jag vaknade i alla fall för en halvtimme sen så för mig är det "god morgon" som gäller ^^ vad ska man göra idag? hm, vara med alexandra kanske? tåls att tänka på. fick ett sms av min vänn anna vid elva tiden då hon frågade om jag ville följa med och kolla på håkan hellström i kväll på allsång, vip platser ofc. inget annat duger, moahaha. nejmen det verkar kul. måste packa idag också, attans vi åker i morgon :| helt otroligt. jag vet inte ens vad jag ska ha med mig klädmässigt, gaaaah! jag vet faktist inte ens va jag ska ta med mig annatmässigt heller. känns som om jag kommer få lite smått panik snart. eller vänta den är redan här, gosh det här känns inte bra alls.

jaja måste ner och äta frukost nu, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0