living the good life

TJA!
idag var det skola och det var kul.. ja.. hade ett prov jag knappt pluggat på så det gick väl som det gick. vid elva gick jag och anna till täby för att käka glass, till att börja med i alla fall. jag köpte två par nagellack! det är nästan standard. den här gången blev det ett rosa aktigt och ett lila, jag är nöjd. hälsade på saffie också, väääldigt trevligt :D + att det jobbar en sjukt snygg kille där på mq också. kommer nog komma dit mycket så småningom :) det lär hon gilla. blev så att jag hoppade på alexandras tåg halv tre och mot centrum där vi först träffade mikaelak och jossan, och sen vendela och johanna. blev värsta 9b träffen idag! eller var och en försig i alla fall. minst sagt cuult. efter att ha pissat lite på biblioteket så knallade jag och klein upp till ica för att köpa lite gött götti gött gött. tänker dock inte säga vad det är för jag vet inte ritkigt om det finns några minderåriga som läser denna oerhört lästa blogg *host*

just nu sitter vi här och pluggar, dricker saft, skriver till varandra, pratar skit och mycket annat KUL!
alexandra glömde att ta på deodorant i morse, omg alltså hon höll på att dö bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0