kooom igen

helluhelluhellu!
la för en stund på telefonen efter att ha snackat med mongoemma i drygt en halvtimme. det var kul, eller det hon hade att säga i alla fall. man fick sig ett jävligt gott skratt! jaja hur som helst så är det sverige - ryssland nu och jag hade faktist tänkt att kolla på den.. ensam. kul va? :) ääh det kommer säkert fungera finfint. om inte annat så kanske jag ringer hit en liten söt kis.

idaaaaaaaaaag har vart en as seg dag och jag har i princip gjort nada. kulkulkul. johanna fick stå ut med mig en sån här kul dag. men hallå! i morgon eller på fredag morgon så åker jag till west coast så jag påste packa det och sen så när jag kommer hem så har jag två dagar på mig att packa till p&l. jag har ungefär zero aning om vad jag ska ta med mig och inte ta med mig så där får tobbe bli till min hjälp ^^ han måste, jag tvingar honom för jag är lost. grejen är ju att jag säkert kommer packa ner något jag gillar och sen kommer den gå sönder eller nått sånt där nere, ska försöka undvika det men ingen garanti. jag har inget tält så jag får väll loda runt från tält till tält i dom tre dagarna vi ska vara där.. haha nejmen jag får trycka in mig i någons tält. jag total vägrar att sova själv, nejnejnej till det!

men okej nu orkar jag inte skriva mer, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0