jag hatar skavsår

dom är hemska, dom gör bara ont och är fula. nej skavsår borde inte så existera.
jag och emma gick ända från centrum hem till mig, det är inte så långt men bär man på massa kassar och en tung väska så är det en otroligt lång och hemskt väg! båda hade skavsår och det stekte på som aldrig förr, jag har en svart klänning på mig och det var inte den bästa idéen om man säger så. men nu har man i alla fall allt fixat till ikväll och det känns jäkligt bra :) har till och med gått ner till stationen och flyttat saras cykel från att hon bara ställt den på en trottoar när tåget kom. jag måste typ ha sett kriminell ut, eller alltså som att jag var en cykel tjuv.

nu är alexandra och emma här, dom fixar lite med grillen för det är någonting jag inte kan. ikväll blir det riktigt kul förhoppningsvis :D miranda och davidi är påväg hit också. jag är så huuungriig, har precis fixat marinad till våra cotletter eller hur det nu stavas, i hope den blir good.
nej nu ska jag vara lite social till the peeps, kysshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0