jag borde verkligen..


varför jag inte sover just nu är en tanke jag själv tänker. jag borde sova, jag ska sova. det ända problemet är väl egentligen att jag inte är trött och uppehåller mig med att skriva till min vän miranda på msnan. tråkigt kanske ni tänker men det är kul, hon är en snygg och kul människa som gillar dricka. inget fel på det utan när hon dricker lite för mycket så blir hon ovanligt kul, kulare än annars. eller som sagt så är hon alltid kul. hon har bilddagboken fast man måste vara hennes vän för att se henne bilder, just därför skaffade jag det för sisådär en kvart sen. enbart för att se bilderna, det var värt det. fina bilder och texter har kvinnan. tack, eller nått. fasen nu loggade hon ut, ska upp elva i morgon och ränsa mormors ogräs ska hon göra. kul för henne!

nej men okej nu ska jag ta mig i kragen och go to bed. varför säger man ens "ta sig i kragen"? alla har ju inte jacka eller nått sånt där, har en vanlig tröja en krage eller är det bara jackor och kavajer som har det? eller har ens kavajer det?.. hm, alltså varför säger man inte bara "ta sig i nacken" eller nått sånt lite mer logiskt? verkar skumt men jag ska inte hålla på att älta det just nu för som sagt ska jag sova. fan jag är inte ens trött, fast jag slår vad om att jag kommer slockna direkt när jag lägger mig i sängen.. jaja upp till bevis då! sov gott alla som fortfarande är vakna, pusshej :)

Kommentarer
Postat av: mirandainthepark

härligt text ifrån en härlig flicka!

2008-06-24 @ 18:03:06
URL: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0