jag är ledig.. jag får

hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i: endast en
vad tycker du om kärlek: både bra och dåligt
när kramade du någon sist: för typ en timme sen
saknar du någon speciell person: svar ja 
har du svårt för att bli kär: tveksamt
när kysste/hånglade du med någon sist: ingen kommentar
ångrar du det: ingen kommentar
är du singel: ja
när fick du senast en komplimang: hm, jag vet inte riktigt
har du hånglat med någon av samma kön: nej


har du någonsin:
hånglat med nån riktigt ful: nej
hånglat med fler än 50 pers: nej
hånglat med fler än 3 pers på en kväll: im not a whore
gjort något riktigt dumt: jaa
gjort något du verkligen ångrar: ett flertal gånger
åkt ambulans: nej
gjort nåt olagligt: jo, i yngre dagar
blivit polisanmäld: nej
fått din mamma att gråta: kanske? nej jag vet inte riktigt
slagit ner någon: min brorsa på skoj, men jag kan inte rå för min styrka
skämts över dina föräldrar: ja
skämts över dig själv: ja
bråkat med din pojkvän: har ingen just nu men det har hänt
tar du droger: nej
dricker du: kan hända.......
vad hatar du verkligen: det finns så mycket
vill du gifta dig: ja!
vill du ha barn: ja!

de senaste 48 timmarna har du?
gråtit: nej
kramat någon: ja
pussat någon: nej
köpt någonting: ja
sjungit: hela dan varje dag
saknat någon: samma där

tar du receptbelagda mediciner: nej
vem vill du fika med just nu: någon mysig person, kanske kaki/kakan


Kommentarer
Postat av: kaki/kakan

och vi ska ta en fika snart! :D <3

2008-06-11 @ 12:04:30
URL: http://karulinas.blogg.se/
Postat av: sofia

woho :D jag ser fram emot det måste jag säga <3

2008-06-11 @ 12:12:09
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0