jag är dålig på sånt här med rubriker

idag blev det fotbollskollning med vendela och linnea, väldigt kul. brände på som satan en stund men sen blev det väl lite mer behagligt. erik spelade och röt till med "tyst vendela!" när hon skrek "bra jesus" 5 gånger. men det var kul och allt sånt. jag känner att jag inte har så himla mycket att skriva om just nu. har precis vart nere i centrum och hyrt film, hade tänkt hyra en kärlekshistoria som är så bra så bra så bra men den fanns ju då inte.. det fick bli marie antoinette istället. så nu ska jag mysa till hyfsat mycket med den och min lindt with touch of sea salt, den är lööövely jag lovar.


Kommentarer
Postat av: fett annonym

ofta du inte har ätit på upp den redan?????????

2008-06-01 @ 21:29:17
Postat av: erik

klart man måste säga ifrån;)

2008-06-01 @ 23:14:16
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hahaha åhnej jag kommer ihåg när du ville hyra den dära jävla filmen asså xD

2008-06-02 @ 12:37:45
Postat av: sofia

vissa gör det på snällare sätt bara :) hehe



hörru alexandra.. den är bra.

2008-06-02 @ 16:06:22
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0