honey, im home

okej då var man hemma i v-tuna igen.. hur känns det? kul? härligt? underbart? mjaaaaaa mica allt så får du min känsla! fast det skulle ju vara skönt att stanna där ett tag till också, fast med mer kläder! på något sätt råkade jag bara stoppa ner mjukisbyxor och t-shirtar. så på midsommar då man ska vara lite uppklädd så fick jag dra på mig något helt äckligt, inte kul. menmen jag överlevde. och ska jag säga vad?! under denna tre dagars get away så lärde jag mig en sak. *trummvirvel*.. järfälla ligger inte där uppe vid dalarna, mora och allt sånt som jag trodde! haha, vilken upptäckt. nejmen jag vart as förvånad, så oalmänbildad kan man väll inte vara satt man inte vet det?! det är i alla fall inte jag längre :D wiie. hur som helst så var det skönt och jag tror jag nämnt det ett antal många gånger nu ^^ eller.. man gjorde ju inte så mycket. spela fotboll, satte upp en studsmatta (hade ingen aning om att det var så svårt!), solade, käkade pipersglass och lite sånt nördigt. okej nu är jag så sliten att jag inte orkar skriva så mycket mer. bilder kommer i nästa inlägg i think. pusshej :)

ps. i barn-inlägget så skrev jag sebbes teori om att vara tillsammans tre månader innan tanken att skaffa barn, och det ska ofc vara tre år. inte månader för det kan man ju lätt klara av. ville bara rätta mig själv lite ^^ ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0