am i missing something?

helluuuu! fyfan va jag vill tillbaka det var helt lovely kan jag säga! även när det regnade var det super kul, det är som man säger - har man gott sällskap är det alltid kul. eller.. säger man ens så? haha det är i alla fall sant :D jocke, fredric, erik och linnea vart räddarna i nöden där nere. vi träffade även två trevliga skånska pöjkar vid namn jakob och sebastian, a.k.a skåne 1 och skåne 2. dom var kul. sen så var niclas, johannes och calle also där :) det va naajs. dom tre sista var små ligister eller vad man nu säger, bryter sig in på campet och allt. fast whatever fredric och erik var inte heller så oskyldiga eftersom dom snodde två brills på festivalområdet, tyvärr så var eriks tantbrillor. "skit snygga". förövrigt så köpte jag och linnea ett par aaaaas coola solisar eller vad man nu kan säga, dom har inget glas utan det är såna där kanye west brillor, schnygga! men seriöst alla band var såååååååååå bra! helt otroligt. några av dom bästa var ju johnossi (snygg), sugarplum fairy (snygg sångare), håååkan hellström, the wombats, miss li, jason mraz, those dancing daysthe hives (pelle är totally gorgeous) och sen några jag missade men veeeerkligen ville se var ju vironica maggio och mando diao :( blev lite blöt i ögat.

btw så har jag bränt mig on the näsa, buhu. alltså satan va kul det var där borta, me want to go back now! jag träffade david carr där! vad är oddsen lixom?! haha, helt otroligt kul att träffa honom :) jag ska lätt till peace&love nästa år, om någon annan följer med dvs. man kommer så inte ångra sig!

nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så det får bli den hederliga "pusshej :)" bilder kommer later so stay close!


Kommentarer
Postat av: miranda

jag är på nästa år! :D

2008-06-29 @ 17:08:10
Postat av: sofia

wiiie! :D längtar redan

2008-06-29 @ 17:45:06
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: erik

gulligt att du tog med bilden när jag tog mig en lur på trotoaren:P PS. Jag har virus på min dator, så just nu kan jag inte komma in på någon sida där man behöver lösen... Därför inget bloggande!

2008-06-30 @ 18:06:33
Postat av: sofia

haha men jag vet att du gillar det :)

2008-06-30 @ 18:37:33
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0